مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:512022-11-14سياسي

نقش مهم روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در نشست هم اندیشی روحانیت، مطالبات مردمی و قوه قضاییه با حضور رییس کل دادگستری گیلان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین نظام است و قدرت نظام اسلامی در بخش های مختلف صدای دشمن را در آورده است.

  وی با بیان اینکه جنگ شناختی و ترکیبی و کشاندن افراد به اغتشاشات و آشوب های خیابانی آخرین ضربه و نفس های دشمن است، گفت: اعتراض دارای اصالت و هویت خاصی است و مطالبه گری و اعتراض حق مردم است اما با اغتشاشات و جنگ خیابانی با اعتراض تفاوت دارد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه به دلیل سوءمدیریت ها افزود: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و بعضا از سوءمدیریت ها هم رنج می بریم ولی در اغتشاشات اخیر هیچ بویی از اعتراض و مطالبه گری مشکلات مردم مشاهده نمی شود و برخی خواهان مسائل دیگری هستند.

  مهدوی با بیان اینکه جامعه روحانیت می تواند نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه ایفا کند، تصریح کرد: پایگاه مردمی روحانیت، دشمن را عصبانی کرده و در صدد است با تخریب و بی حرمتی به این قشر اثرگذار، آن ها را از میدان خارج کنند چرا که روحانیت می تواند بسترساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه

نقش مهم روحانیت در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه