مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14دانش

ایجاد بورسیه صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد


در جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی چند مصوبه مهم به تصویب رسید که یکی از آنها موافقت این شورا با راه اندازی بورسیه، - صنعت و جامعه در دانشگاه ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، قاسم عمو عابدینی گفت: در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و طرح تحول آموزش، در جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی چند مصوبه مهم به تصویب رسید که یکی از آنها موافقت این شورا با راه اندازی بورسیه، صنعت و جامعه در دانشگاه ها بود.

وی در خصوص این مصوبه گفت: با توجه به اجرای موفق طرح بورسیه جامعه و صنعت در دانشگاه یزد، اجرای این بورسیه در سایر دانشگاه ها به تصویب شورای گسترش رسید.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: با توجه به مصوبه شورای گسترش، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی می توانند از طریق اعلام در دفترچه آزمون سراسری برای مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجوی بورسیه از طریق واحدهای صنعتی و تولیدی پذیرش کنند که در این شیوه دانشجو ضمن حضور در دانشگاه در محیط صنعت هم حضور پیدا کرده و حقوق دریافت می کند.

وی افزود: ارتقای امید اجتماعی، مسئولیت پذیری ملّی و اشتغال پذیری، تقویت ارتباط و تعامل مؤثر میان دانشگاه و جامعه و بسترسازی لازم برای ارتقای توانمندی های عملی دانش آموختگان، جذب استعداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بورسیه صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد

ایجاد بورسیه صنعت و جامعه در شورای گسترش آموزش عالی تصویب شد