مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-14بين الملل

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره رویت خودروهای نظامی اش در خرسون


پس از انتشار تصاویری از تعدادی خودروی زرهی ساخت رژیم صهیونیستی در منطقه خرسون اوکراین، یک مقام بلندپایه اسراییلی از تحقیقات تل آویو در این رابطه خبر داد.

- پس از انتشار تصاویری از تعدادی خودروی زرهی ساخت رژیم صهیونیستی در منطقه خرسون اوکراین، یک مقام بلندپایه اسراییلی از تحقیقات تل آویو در این رابطه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی نوشت: دولت اسراییل با تحویل خودروهای نظامی به نیروهای اوکراینی موافقت نکرده است.

این مقام صهیونیست که حاضر به افشای نامش نشده است، گفت: تحقیقات درباره چگونگی دستیابی نیروهای اوکراین به خودروهای زرهی Amir در جریان است.

وی ادامه داد: نهاد امنیتی اسراییل در حال بررسی این احتمال است که آیا این خودروهای زرهی توسط کشورهای اروپایی بدون تایید تل آویو در اختیار نیروهای کی یف قرار گرفته است یا خیر.

برخی رسانه های اسراییلی یکشنبه اعلام کردند که در منطقه خرسون اوکراین تعدادی خودروی زرهی ساخت رژیم صهیونیستی که توسط نیروهای اوکراینی استفاده می شوند، مشاهده شده اند.

این رسانه های رژیم صهیونیستی تصاویری از خودروهای زرهی مدل Amir تولید شرکت اسراییلی GAIA را که در خدمت نظامیان اوکراینی هستند، منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره رویت خودروهای نظامی اش در خرسون

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره رویت خودروهای نظامی اش در خرسون