مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-14سياسي

تازه به دوران رسیده ها؛ کاسبان اغتشاشات


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، یاسین علی محمد؛ * «بنز، بی ام و، پورشه، سرمایه دار بی ریشه، سهم مردم چی میشه» باید این شعار جریان انقلابی و مستضعفین بخصوص در تهران علیه یک درصدی های زالو صفت خونخوار منطقه یک تهران باشه که در لابه لای مردم نجیب و با اصالت .

- کمی دقت کنید! هرگز رسانه های فارسی زبان دشمن علیه سرمایه داران زالو صفت که جدای از پاک دستان تولید و اقتصاد اند هیچ تحریک ندارند.

علیه رباخواری، مواد مخدر، رانت خواران و دیگر کار های غیراخلاقی شان.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، یاسین علی محمد؛ * بنز، بی ام و، پورشه، سرمایه دار بی ریشه، سهم مردم چی میشه باید این شعار جریان انقلابی و مستضعفین بخصوص در تهران علیه یک درصدی های زالو صفت خونخوار منطقه یک تهران باشه که در لابه لای مردم نجیب و با اصالت و دیندار و شهید پرور شمیرانات؛ برج های حرام ناشی از ربا و موادمخدر و رانت و هر فعل حرام لانه کرده اند؛ نهادینه شود.

باید دختر و پسر نوجوان دهه هشتادی بفهمد که این تازه به ‍دوران رسیده ها هم امنیت دارند و آرامش و نه دغدغه نان و آب؛ تا پاسی از نیمه شب به دور دور در بلوار شهید اندرزگو و کوچه پس کوچه های الهیه (فرشته) با بنز و بی ام و و پورشه پرداخته و در ویلا های لواسانات تا لنگ ظهر می خوابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه به دوران رسیده ها؛ کاسبان اغتشاشات

تازه به دوران رسیده ها؛ کاسبان اغتشاشات