مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-14اقتصادي

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی صنایع دستی


فرماندار شهرستان بهار از معافیت صد درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی صنایع دستی خبر داد و گفت: همه کارگاه های داخل شهر لاله جین و شهرک صنعتی شامل این طرح هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با توجه به نامگذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید؛ تغییر یافتند و صرفاً با ارائه اظهارنامه و نگهداری خلاصه وضعیت، از 100 درصد معافیت مالیاتی موضوع ماده 142 قانون مالیات های مستقیم بهره مند خواهند شد.

  مقرر شد برابر فراخوان های صورت گرفته، مالیات بر ارزش افزوده کارگاه های صنایع دستی از ابتدا مشمول مالیات بر ارزش افزوده قرار نگرفته و اداره کل امور مالیاتی موظف به رعایت مصوبه است.

در همین راستا فرماندار شهرستان بهار در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به معافیت صد درصدی مالیاتی کارگاه های صنایع دستی اظهار کرد: تولیدکنندگان صنایع دستی که از میراث فرهنگی مجوز دارند، در گروه سه مودیان مالیاتی هستند که مشمول صد درصد معافیت مالیاتی خواهند شد .

روح الله نباتی بیان کرد: این موضوع را از ابتدای امسال پیگیر بودیم و بالاخره با تصویب در ستاد تسهیل استان و همراهی استاندار و معاون اقتصادی استاندار اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسه ای که با صنایع و شهرک های صنعتی داشتیم به این قانون و مشکل اشاره شد اما امور مالیاتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی صنایع دستی

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی صنایع دستی