مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-14سياسي

نتیجه بررسی فنی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می شود


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه نتایج آزمایشات بتن پل غدیر به تازگی به این کمیسیون ارائه شده است، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که پل حتی در یک نقطه از عرشه دچار نقص است به مردم خواهیم گفت.

- مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر براساس وظیفه ذاتی و نظارتی خود از ماه های قبل به موضوع کیفیت مصالح به کار رفته در پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر ورود کرده است.

وی تصریح کرد: این کمیسیون در مراحل مختلف بتن ریزی در پروژه حاضر شده و مشاهده کرد که در برخی از نقاط این پل بتن ریزی از نظر خواص ظاهری و مشخصات ملموس با شرایط استاندارد فاصله دارد بنابراین از شهرداری درخواست کردیم نتایج آزمایشات بتن را به کمیسیون ارائه دهد.

حیدری با بیان اینکه با وجود اینکه کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر نتایج کتبی بتن ریزی پل غدیر را از شهرداری درخواست کرده بود اما شهرداری این نتایج را ارسال نکرد، افزود: این اقدام شهرداری ما را مجبور به طرح تذکر کرد که یکی از بندهای تذکر نیز همین موضوع بود و بالاخره بعد از فشار و تذکر چند نونه از نتایج آزمایشات بتن ریزی پل غدیر به کمیسیون فنی و عمرانی ارائه شد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: این نتایج در کمیسیون فنی و عمرانی با استفاده از ظرفیت نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه بررسی فنی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می شود

نتیجه بررسی فنی پل غدیر تا پایان هفته اعلام می شود