مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-14بين الملل

نتانیاهو خطاب به ولیعهد بحرین: فرصت های فوق العاده ای پیش رو داریم


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به ولیعهد بحرین گفت که دو طرف فرصت های عظیمی پیش رو دارند و ابراز امیدواری کرد که به زودی وی را در اراضی اشغالی ببیند.

- نتانیاهو خطاب به ولیعهد بحرین: فرصت های فوق العاده ای پیش رو داریم نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به ولیعهد بحرین گفت که دو طرف "فرصت های عظیمی" پیش رو دارند و ابراز امیدواری کرد که به زودی وی را در اراضی اشغالی ببیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، وی و سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین باهم تلفنی گفتگو کردند.

طبق این بیانیه، در این گفتگو ولیعهد تمایل بحرین را برای گسترش و تعمیق روابط بین دو طرف و پیشبرد همکاری ها به چشم اندازهای جدید ابراز کرد.

نتانیاهو هم به ولیعهد گفت که آنها فرصت های بسیار زیادی پیش رو دارند و او مشتاقانه منتظر ادامه همکاری مستقیم بین دو طرف است و امیدوار است به زودی او را در اراضی اشغالی ببیند.

روز یکشنبه رییس رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به صورت رسمی نسبت به تشکیل دولت مکلف کرد و گفت، دولت وی توافق صلح را با دیگر کشورهای منطقه توسعه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو خطاب به ولیعهد بحرین: فرصت های فوق العاده ای پیش رو داریم

نتانیاهو خطاب به ولیعهد بحرین: فرصت های فوق العاده ای پیش رو داریم