مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-13ورزشي

پیروزی خانگی هورسان رامسر مقابل ملل مریوان در گیلان


تیم والیبال هورسان رامسر در ادامه مسابقات والیبال لیگ برتر کشور برابر تیم راه یاب ملل مریوان به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم های والیبال هورسان رامسر و راه یاب ملل مریوان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر در رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هورسان با نتیجه سه به صفر برابر حریفش به برتری رسید.

  در این دیدار که به میزبانی هورسان رامسر و به دلیل نداشتن امکانات مناسب این تیم در سالن ورزشی 6 هزارنفره شهدای رشت برگزارشد تیم هورسان رامسر در سه دست متوالی و با نتایج 25 بر 17.

27 بر 25 و 25 بر 23 حریف خود را مغلوب کرد.

  در دست اول این دیدار تیم هورسان با درخشش محمد صادقی توانست با نتیجه 25 بر 17 به برتری برسد و در دست های دوم و سوم نیز با سرویس ها و دفاع روی توپ مناسب، برتر از حریف ظاهرشد تا در نهایت به یک پیروزی شیرین دست یابد.

  برای تیم والیبال هورسان رامسر در این دیدار، ولی علیپور، شایان شاهسوند، محمد صادقی، ناصر رحیمی پناه، محسن سفیدآبی، فرهاد سال افزون، کیاوش حیدری، محمدکاظم غفاری، بهنام حاجی پور، سیدامیرحسین ساداتی، عماد جوینده و علی زارع با سرمربیگری رحمان محمدی راد به میدان رفتند.

  همچنین برای تیم والیبال راه یاب ملل مریوان نیز سعید آقاجانی، آرمین رنجبر، رادین احمدی، محمد عزیزی، علی حاجی محمدی، محمدکاظم غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی خانگی هورسان رامسر مقابل ملل مریوان در گیلان

پیروزی خانگی هورسان رامسر مقابل ملل مریوان در گیلان