مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-13حوادث

معرفی 7 نفر متخلف شکار و صید در شهرستان پارس آباد به مراجع قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از معرفی 7 نفر متخلف شکار و صید در شهرستان پارس آباد به مراجع قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شاهین جهانگیرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته اخیر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد، با گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز و آلودگی های زیست محیطی و همچنین تخریب و تصرف مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست، 7 نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی نمودند.

وی افزود: از متخلفین تعداد 5 قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی مجاز و 1 قبضه اسلحه بادی به همراه لاشه 9 قطعه انواع پرنده وحشی (5 قطعه فاخته، یک قطعه کبوتر وحشی، 2 قطعه یاکریم و یک قطعه سار) کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت هرگونه شکار و صید جانوران وحشی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با پایش کامل مناطق و زیستگاه های طبیعی، هرگونه تخلف در این زمینه را شناسایی و با متخلفین طبق قوانین و مقررات شکار و صید برخورد می نمایند.

وی از عموم مردم شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را سریعا به سامانه 1540 و یا اداره حفاظت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 7 نفر متخلف شکار و صید در شهرستان پارس آباد به مراجع قضایی

معرفی 7 نفر متخلف شکار و صید در شهرستان پارس آباد به مراجع قضایی