مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-13اجتماعي

جاده کمیجان - چهرقان ایمن شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کمیجان از اجرای کامل طرح راهداری محوری در جاده کمیجان - چهرقان به طول 23 کیلومتر با هدف ارتقای ایمنی در این محور خبر داد.

- مهدی پاریاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در کمیجان ایمن سازی و رفع نقاط پر تصادف و مستعد حادثه در سطح راه ها را اولویت اول برنامه های اجرایی راهداران کمیجان عنوان کرد.

وی افزود: تمام تلاش راهداران شهرستان کمیجان برقراری تردد ایمن و روان و همچنین کاهش حوادث رانندگی است که امیدواریم با استمرار خدمت رسانی به کاربران جاده ای این هدف مهم تحقق یابد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کمیجان ضمن تأکید بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه ها و نقش بالقوه آن در کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن خاطرنشان کرد: با ایمن سازی حاشیه راه ها سطح بخشندگی راه افزایش یافته و منجر به پیشگیری از واژگونی و کاهش تلفات جانی درصورت خروج خودرو از سطح جاده می شود.

پاریاب  تصریح کرد: با توجه به وجود نقاط پرتگاهی و قوس های افقی خطرناک در محور کمیجان - چهرقان طبق برنامه ریزی بعمل آمده، ایمن سازی این محور در اقدامی جهادی و با بکارگیری ماشین آلات راهداری شهرستان و پشتیبانی ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کمیجان - چهرقان ایمن شد

جاده کمیجان - چهرقان ایمن شد