مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:422022-11-13اقتصادي

انتقاد امام جمعه یاسوج از نرخ های غیر واقعی در بازار/تعزیرات مجاهدانه پای کار باشد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: باید دقت نظر لازم و کافی از سوی تعزیرات برای نظارت بر بازار وجود داشته باشد زیرا به دلیل فشارها و تحریم ها ممکن است قیمت ارز بالا و پایین داشته باشد ولی با تمهیدات لازم نباید اجازه داد نوسانات بازار مردم را دچار مشکل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، معاون سازمان اگر در کشور ما بود چه غوغایی برپا می شد در آنجا از این خبرها نیست اینجا به دلیل تبلیغات سوء دشمن یک دختر که کشته نشده را دیدید چه غوغایی در شبکه های معاند کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: بعضی ها فکر میکنند ناظری وجود ندارد در صورتی که خدا هست و بر عملکرد ما نظارت می کند اما باید در بازار هم جوری نظارت شود که بر مردم فشار مضاعف وارد نشود و آرامش در جامعه وجود داشته باشد به همین خاطر کار تعزیرات بسیار ارزشمند و مهم است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز دشمن دنبال نارضایتی و ناامید کردن مردم است به همین خاطر در سال های اخیر مقام معظم رهبری موضوع سال را اقتصاد معرفی کرده و بر روی اقتصاد تمرکز کردند.

حسینی گفت: باید دقت نظر لازم و کافی از سوی تعزیرات برای نظارت بر بازار وجود داشته باشد زیرا به دلیل فشارها و تحریم ها ممکن است قیمت ارز بالا و پایین داشته باشد ولی با تمهیدات لازم نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه یاسوج از نرخ های غیر واقعی در بازار/تعزیرات مجاهدانه پای کار باشد

انتقاد امام جمعه یاسوج از نرخ های غیر واقعی در بازار/تعزیرات مجاهدانه پای کار باشد