مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:292022-11-13سياسي

ماکرون حتی معنای «انقلاب» را هم نمی فهمد


رییس جمهور خودشیفته فرانسه در حالی این روزها خودش را مشغول امور داخلی ایران کرده که نه از واقعیات ایران خبر دارد و نه حتی معنای دقیق کلمه انقلاب را می داند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز جمعه 20 آبان ماه خبر و عکسی منتشر شد از دیدار مسیح علی نژاد معاند ضد ایرانی و چند نفر دیگر با امانوئل ماکرون رییس جمهور اتحادیه اروپا را برای پذیرش یک ایران سکولار آماده کنید.

    * رییس جمهوری با تنزل دادن سطحش با فردی منفور و بازیچه دیدار می کند این دیدار با واکنش تند ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روبرو شد.

او صبح یکشنبه 22 آبان ماه دیدار ماکرون رییس جمهور فرانسه با یکی از چهره های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد و افزود: جای شگفتی است که رییس جمهور یک کشور مدعی آزادی با تنزل دادن سطح خود، با فرد منفور و بازیچه ای دیدار می کند که طی ماه های اخیر تلاش کرده به وضوح به نفرت پراکنی و اقدامات خشونت بار و تروریستی در جمهوری اسلامی ایران و نیز علیه اماکن دیپلماتیک و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دامن بزند.

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین اظهارات نقل شده از ماکرون مبنی بر حمایت او از به اصطلاح انقلابی که این افراد سردمدار آن هستند را مایه تأسف و شرم آور خواند و شدیدا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون حتی معنای «انقلاب» را هم نمی فهمد

ماکرون حتی معنای «انقلاب» را هم نمی فهمد