مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:292022-11-13سياسي

حجت الاسلام رستمی: آمریکا در همه عرصه ها از ملت ما شکست خورده است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه آمریکا در صحنه نبرد سخت از ملت ایران شکست خورده، گفت: در شرایط حاضر تنها راهی که برای امریکا باقی مانده این است که ملت ما از درون تهی شود و نقطه قوت این مردم را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی و آیه اکمال دین پس از معرفی حضرت علی(ع) به ولایت و امامت را نازل کرده و این آخرین سوره مفصل نازل شده بر پیامبر(ص) است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه تصریح کرد: خداوند در قران به مسلمانان تذکر می دهد و می فرماید: ای مسلمانان مبادا یهود، نصارا، اهل کتاب و کسانی که دین، پیامبر، قبله، هدف و آرمان شما را قبول ندارند به عنوان ولیّ و همراه یا سرپرست بپذیرید.

و پس از آن می فرماید: اگر شما دست از دین خدا بردارید و از دینتان برگردید، خدا به جای شما کسان دیگری را خواهد آورد؛ این هشدار بسیار مهمی برای مؤمنین است و باید بدانند که خداوند برای دین خود و فلسفه آفرینش، نیاز به انسان ها ندارد و دین خدا متوقف بر یاری کسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رستمی: آمریکا در همه عرصه ها از ملت ما شکست خورده است

حجت الاسلام رستمی: آمریکا در همه عرصه ها از ملت ما شکست خورده است