مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-13اقتصادي

نقش منابع انسانی ماهر در بهره وری بانک ها


ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت های حرفه ای و توجه به اصل جانشین پروری را از اولویت های این بانک مطرح می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک امروزه توسعه هر صنعتی به طور حتم به منابع انسانی و آموزش بستگی دارد، بنابراین اصلی ترین هدف سازمان ها استفاده بهینه از عوامل تولید و رسیدن به اثربخشی است.

این عوامل شامل سرمایه، نیروی انسانی، فناوری و مدیریت است.

باید به این نکته مهم اشاره کرد و گفت که در بانک ها و مؤسسات مالی اغلب خدمات توسط نیروی انسانی ارائه می شود و ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است.

در بعد فنی، کارکنان باید توانایی استفاده از تکنولوژی جدید را داشته و در شغل خود حرفه ای باشند، در بعد انسانی، کارکنان باید بتوانند به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند و در بعد ادراکی نیز نیروی انسانی شاغل باید به شناسایی، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات مشتریان بپردازد.

در همین رابطه ضرورت آموزش و توسعه منابع انسانی بر کسی پوشیده نیست و در عین حال یکی از بزرگترین مسایل در نظام بانکی تعیین اهداف، راهبردها، نظارت بر حسن اجرای راهبرد ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش منابع انسانی ماهر در بهره وری بانک ها

نقش منابع انسانی ماهر در بهره وری بانک ها