مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-13سياسي

برگزاری بیش از 100عنوان برنامه ویژه آزادسازی سوسنگرد در قزوین


همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد بیش از 100 عنوان برنامه در رده های مختلف بسیج و سازمان های نظامی و انتظامی و ادارات قزوین برگزار می شود.

- قزوین- مدیرکل حفظ آثار قزوین گفت: همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد بیش از 100 عنوان برنامه در رده های مختلف بسیج و سازمان های نظامی و انتظامی و ادارات قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد امیری مقدم در نشستی که ظهر یکشنبه به مناسبت سالگرد آزادسازی سوسنگرد در معراج الشهدای قزوین برگزار شد اظهار کرد: همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد بیش از 100 عنوان برنامه گرامیداشت در رده های مختلف بسیج و سازمان های نظامی و انتظامی و ادارات در سطح استان قزوین برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: عملیات آزادسازی سوسنگرد جز عملیات هایی است که نقش رهبری و وحدت کلمه رزمندگان در پیروی از ولایت در آن حائز اهمیت است.

این مسئول بیان کرد: برنامه اصلی ما در این زمینه برگزاری همایشی در روز دوشنبه در سالن 29 فروردین با حضور سردار نوعی اقدم خواهد بود.

وی گفت: در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت پرداختن به آموزه های دفاع مقدس مهم است و مجموعه باغ موزه دفاع مقدس می تواند در این زمینه تأثیر جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 100عنوان برنامه ویژه آزادسازی سوسنگرد در قزوین

برگزاری بیش از 100عنوان برنامه ویژه آزادسازی سوسنگرد در قزوین