مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-13سياسي

آغاز مرحله دوم عملیات احیای قنات سلیمانیه


شهردار منطقه 13 تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی علی احمدی از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد و گفت: در راستای احیا، حفظ و نگهداری از قنات ها به عنوان میراث بر جای مانده از گذشتگان و با هدف استفاده از آب قنات در آبیاری فضای سبز با توجه به کمبود منابع آبی، فاز دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه از خیابان سوم کوچه همت یار آغاز شده است.

شهردار منطقه 13 تهران افزود: در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه، اداره مسیل ها و قنوات منطقه 13 در مهر و آبان ماه 1401، نسبت به حذف زوائد بستر مسیل منوچهری تقاطع خیابان سربی اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی، در راستای نگهداشت شهر و جلوگیری از آبگرفتگی و بروز خسارت به شهروندان، اداره مسیل ها و قنوات منطقه 13، اقدام به لایروبی چاه های جذبی در خیابان دماوند کرده است.

علی احمدی، لایروبی و پاکسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی دوشان تپه نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم عملیات احیای قنات سلیمانیه

آغاز مرحله دوم عملیات احیای قنات سلیمانیه