مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-13اقتصادي

آزادسازی 2700 مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی سرخه


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آزادسازی 2 هزار و 700 مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی در شهرستان سرخه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی به طور جدی برخورد می شود.

وی افزود: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغ ها، تعداد دو فقره احکام قطعی که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت وساز بناهای غیرمجاز در باغ ها کرده بودند، با همراهی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط در شهرستان سرخه اجرا شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: با اجرای این حکم، 2 هزار و 700 مترمربع از اراضی باغی شهرستان سرخه آزادسازی شده است.

خراسانیان بیان کرد: بنا به اظهارات کارشناسان مربوط ارزش بناهای غیرمجاز قلع وقمع شده تقریباً حدود 261 میلیون تومان برآورد شده است.

وی از تمام بهره برداران خواست تا قبل از اخذ مجوز از امور اراضی، هیچ گونه بنا یا دیواری در اراضی زراعی و باغی احداث نکنند تا از ایجاد چنین خسارات مالی به آن ها جلوگیری شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی در اولویت برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 2700 مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی سرخه

آزادسازی 2700 مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی سرخه