مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-13فرهنگي

سم مندس در افتتاحیه کمرایمیج/ قدردان فیلمبرداران فیلم هایم هستم


کارگردان بریتانیایی در مراسم افتتاحیه جشنواره کمرایمیج از کنراد هال و راجر دیکینز قدردانی کرد و گفت آنها فیلمبردارانی هستند که همیشه راهنمایش بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، سم مندس که مهمان افتخاری سی امین دوره جشنواره فیلم کمرایمیج بود با دریافت جایزه کریستوف کیشلوفسکی، به معرفی فیلم جدیدش امپراتوری نور پیش از نمایش آن در این جشنواره پرداخت.

مندس با پذیرش این جایزه معتبر در تورون لهستان که برای تجلیل از تلاش های وی برای هنر سینما به وی اهدا شد، از فیلمبردارهایی که در طول زندگی حرفه ای خود با آنها کار کرده قدردانی و از آنها به عنوان رمز موفقیتش یاد کرد.

مندس از کنراد هال یاد کرد که در 2 فیلم اولش زیبایی آمریکایی و جاده ای به ویرانی با وی همکاری کرد و برای هر 2 فیلم موفق به کسب جایزه اسکار فیلمبرداری شد.

وی گفت: کنراد راهنمای من بود .

پس از آن وی به راجر دیکینز فیلمبردار کهنه کار ادای احترام کرد که با وی در طول 15 سال و در ساخت 5 فیلم از جمله اسکای فال و 1917 همکاری کرده است.

مندس گفت همکاری با آنها لذت و شادی بیشتری به او در خلق آثارش بخشیده است.

در عین حال وی گفت پس از مشاهده سخنرانی دو فعال اوکراینی که در آغاز مراسم روی صحنه رفته بودند، از جشن و شادی صحبت کردن، سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم مندس در افتتاحیه کمرایمیج/ قدردان فیلمبرداران فیلم هایم هستم

سم مندس در افتتاحیه کمرایمیج/ قدردان فیلمبرداران فیلم هایم هستم