مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-13اقتصادي

استان فارس می تواند مرکز گیاهان دارویی کشور باشد


استاندار فارس با اشاره به ظرفیت های این استان در زمینه کشاورزی، تاکید کرد که این استان می تواند مرکز گیاهان دارویی ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در چهارمین نشست ستاد گیاهان دارویی استان فارس، با قدردانی از اقدامات انجام شده در زمینه گیاهان دارویی، گفت: علی رغم همه تلاش ها، نتیجه جلسات و اقدامات رضایت بخش نیست.

استاندار فارس اقدامات اجرا شده را به عنوان مقدمه ای برای رسیدن به هدف اصلی، مورد قبول دانست و افزود: میزان کشت گیاهان دارویی در هکتار، تعداد اشتغال ایجاد شده، میزان سرمایه در گردش استان در این زمینه، حجم سرمایه گذاری در سال و صادرات، پنج شاخص و معیار بررسی پیشرفت در حوزه گیاهان دارویی است.

وی بر مقایسه وضعیت گذشته این صنعت با وضعیت فعلی تاکید کرد و اظهار داشت: ارتقا هر کدام از شاخص ها نیازمند تدبیر و ارائه خلاقیت است لذا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و بهره گیری از تجربه های مشابه، حول یک محور جمع شوید و دیگران را نیز با خود همراه نمایید.

ایمانیه با اشاره بر لزوم تغییر نوعِ نگاه در این حوزه شد و افزود: باید با استفاده از روش های مختلف برای پیشرفت استان قدم به قدم و با تدبیر اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس می تواند مرکز گیاهان دارویی کشور باشد

استان فارس می تواند مرکز گیاهان دارویی کشور باشد