مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-13سياسي

احمدی بیغش: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رییس جمهور آذربایجان گفت: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید؛ پس از تصورات غلط و توهمات خام بیرون آمده و خود را به پشتوانه های خیالی هم پیمانان فرصت طلب غربی و اسراییل غاصب دلگرم نکنید.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رییس جمهور آذربایجان گفت: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید؛ پس از تصورات غلط و توهمات خام بیرون آمده و خود را به پشتوانه های خیالی هم پیمانان فرصت طلب غربی و اسراییل غاصب دلگرم نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در اخطاری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) با استناد به اصول 84 و 86 قانون اساسی گفت: الهام علی اف رییس جمهور به اصطلاح جمهوری آذربایجان اظهارات مداخله جویانه داشته است.

در کنار این، شاهد تداوم گستاخی ها نمایندگان مجلس فرمایشی و وابسته این کشور و برخی رسانه های متوهم این کشور علیه تمامیت ارضی کشورمان و تعرض به هویت ملی مان هستیم.

وی افزود: متاسفانه در رخوت و سستی آزاردهنده وزارت امور خارجه و سفیر بی کفایت ایران در باکو و انفعال شدید دولت در قبال زبان درازی های مقامات و رسانه های باکونشین، مدتی است این بی مقداران متوهم پای خود را از گلیم خود فراتر گذاشته و ضمن دمیدن در مسائل تجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی بیغش: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید

احمدی بیغش: آرزوی امپراتوری عثمانی و آناتولی بزرگ را به گور می برید