مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-13سياسي

تاثیرگذاری ابزار هنر در تبیین مسائل و اجرای جهادتبیین


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به تاثیرگذاری ابزار هنر در تبیین مسائل و اجرای جهادتبیین، گفت: می توان با استفاده از ابزار هنر تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل محبی پور در حاشیه برگزاری کارگاه دو روزه تولید اثر نقاشی یادمان شهدای حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اظهار کرد: واقعه تلخی که در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) رقم خورد موضوعی نیست که مختص به یک مقطع تاریخی باشد و تمام شود.

وی ادامه داد: این اتفاق، اتفاقی بزرگ بود و در مکانی رقم خورد که بیش از هزار سال پابرجا مانده و تا ابد پابرجا خواهد ماند.

محبی پور اضافه کرد: ما با جامعه ای طرف هستیم که زنده هستند؛ این 13 شهید حادثه شاهچراغ (ع) جامعه ای هستند که به تعبیر قرآنی زنده هستند.

وی بیان کرد: این رویداد 4 آبان ماه 1401 در شیراز که ماندگار است باید با زبان ها، قلم ها و دیدگاه های مختلف به تصویر کشیده شود؛ باید از این رویداد مهم معنوی که بر ما حادث شد و یک تهدید بود یک فرصت بسازیم.

محبی پور اضافه کرد: باید از این رویداد فرصت تبیین چرایی بسازیم و راهی را برای آیندگان به نمایش بگذاریم؛ هیچ عامل و ابزاری بهتر از هنر نمی تواند این رویداد را به تصویر بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری ابزار هنر در تبیین مسائل و اجرای جهادتبیین

تاثیرگذاری ابزار هنر در تبیین مسائل و اجرای جهادتبیین