مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-13اقتصادي

رونمایی از دستگاه شناسایی سوسک سرخرطومی نخل در جهاددانشگاهی فارس


طی نشستی با حضور سرپرست جهاددانشگاهی، معاون بهبود تولیدات گیاهی و معاون حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس، دستگاه شناسایی آفت سوسک سرخرطومی حنایی نخل تولیدی جهادگران دانشگاهی فارس، - رونمایی از دستگاه شناسایی "سوسک سرخرطومی" نخل در جهاددانشگاهی فارس ایسنا/فارس طی نشستی با حضور سرپرست جهاددانشگاهی، معاون بهبود تولیدات گیاهی و معاون حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس، دستگاه شناسایی آفت "سوسک سرخرطومی حنایی نخل" تولیدی جهادگران دانشگاهی فارس، رونمایی شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس در حاشیه جلسه رونمایی از دستگاه شناسایی سوسک سرخرطومی حنایی به عنوان یکی از آفت های درخت نخل، گفت: ساختار جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه ارتباط دهنده بین دانشگاه ها، صنایع، جامعه و بسترهای پژوهشی که در سازمان های مختلف وجود دارد، تعریف شده است.

دکتر امیرحسین استقلال بیان کرد: این نهاد، اساس و ساختار دانش بنیان و پارک را دارد و برای فعالیت های دانش بنیان احتیاج به هیچ ساختار اضافی ندارد لذا این مجموعه به تنهایی قابلیت های بالایی دارد.

سرپرست جهاددانشگاهی فارس همچنین با اشاره به ساخت دستگاه تشخیص و ردیابی آفت نخیلات و تحویل آن به کارفرما، افزود: آفت، بسیاری از مزارع نخل در مناطق گرمسیر و جنوب کشور که اقتصاد خانواده ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستگاه شناسایی سوسک سرخرطومی نخل در جهاددانشگاهی فارس

رونمایی از دستگاه شناسایی سوسک سرخرطومی نخل در جهاددانشگاهی فارس