مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-13فرهنگي

تقویت نشاط اجتماعی در جشنواره اقوام گلستان/120 هزار نفر از جشنواره بازدید کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نقش جشنواره اقوام در ایجاد نشاط اجتماعی را پررنگ خواند و گفت: جشنواره اقوام در قالب یک جمع خانوادگی ملی برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان نقش جشنواره اقوام در ایجاد نشاط اجتماعی را پررنگ خواند و گفت: جشنواره اقوام در قالب یک جمع خانوادگی ملی برگزار شد.

محمدجواد ساوری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در پنج روز فعالیت پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از 30 استان کشور در گلستان حضور داشتند و اقوام مختلف در بخش های مختلف ازجمله هنر صنایع دستی، آداب ورسوم، غذاهای سنتی، ورزش های بومی و محلی و غیره در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: با توجه به دو سال وقفه کرونایی که امکان حضور مردم در جشنواره های مختلف وجود نداشت استقبال خوبی از پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین صورت گرفت و حضور مردم در این جشنواره پرشور بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با تأکید بر اینکه براساس پیش بینی های انجام شده از آغاز جشنواره تاکنون 120 هزار نفر از جشنواره اقوام بازدید کردند، تأکید کرد: اوج بازدید مردم در دو شب پایانی بود که در شب گذشته(شب پایانی جشنواره اقوام) قریب به 30 هزار از غرفه ها و نمایشگاه اقوام دیدن کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نشاط اجتماعی در جشنواره اقوام گلستان/120 هزار نفر از جشنواره بازدید کردند

تقویت نشاط اجتماعی در جشنواره اقوام گلستان/120 هزار نفر از جشنواره بازدید کردند