مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-13ورزشي

پیشرفت های ایران هراس بر پیکره دشمنان انقلاب وارده کرده است


رییس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران صبح امروز در جریان برگزاری یکصد و پنجمین جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب به خصوص یادآوری سالروز شهادت سردار حسن طهرانی مقدم که لقب پدر موشکی ایران را گرفته گفت: این شهید یکی از پایه گذاران صنعت موشکی کشور بود که عصاره تلاش های این بزرگمرد ایران را به یک کشور ابرقدرت موشکی تبدیل کرده است.

رییس شورای شهر تهران ضمن یادآوری قهرمانی جوانان تیم ملی والیبال نشسته در رقابت های بین المللی این رویداد قهرمانانه را به ملت و اعضای تیم ملی تبریک گفت.

وی با اشاره به دستیابی ایران به موشک های بالستیک هایپرسونیک اظهار کرد: کشورهای محدودی به این دانش مهم و تخصصی دست پیدا کرده اند و خوشبختانه ایران به سبب تلاش دانشمندان و جوانان خود جزو این کشورهای محدود بشمار می رود از این رو دستیابی به چنین سامانه موشکی در کنار رونمایی موشک های قائم با برد بیش از 12 هزار کیلومتر که در نسخه خود جزو قدرتمندترین هاست موشک جدید بالستیک هایپرسونیک قادر است از تمامی سپرهای ضد موشکی عبور کرده و با سرعت و دقت بالایی به نقطه مورد هدف اصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های ایران هراس بر پیکره دشمنان انقلاب وارده کرده است

پیشرفت های ایران هراس بر پیکره دشمنان انقلاب وارده کرده است