مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-13فرهنگي

تشریح برنامه های هفته کتاب در سیستان و بلوچستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 20 عنوان برنامه گرامیداشت هفته کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سرگزی با بیان اینکه شعار سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی ماهمانیم که می خوانیم است اظهار داشت: در خصوص اهدای کتاب در طول این هفته اولویت با مناطق محروم، مناطق عشایری و روستایی سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان قابلیت این را دارد که به عنوان قطب کتاب و کتابخوانی در کشور مطرح شود، بدین منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بسیار مؤثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 138 کتاب فروشی، 51 چاپخانه و 51 انتشاراتی در این استان فعال است.

وی اهدای کتاب به دستگاه های درخواست کننده و مدارس، بازدید از کتابخانه ها، انتشاراتی ها، چاپخانه ها و مراکزی که با کتاب سرو کار دارند، دیدار با اصحاب قلم، ناشران و نویسندگان، تقدیر از نشریات و رسانه هایی که در طول سال مطالبی در خصوص کتاب منتشر می کنند، برگزاری جشن هفته کتاب، رونمایی از تازه های کتاب اهل قلم استان، نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس به صورت نمادین و برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان های خاش، زهک، هامون و زابل را از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته کتاب عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته کتاب در سیستان و بلوچستان

تشریح برنامه های هفته کتاب در سیستان و بلوچستان