مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-13سياسي

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه های هفته کتاب را اعلام کرد


کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه های ویژه هفته کتاب را ازجمله همایش تجلیل، نشست های علمی، چند نمایشگاه، خدمات رایگان کتابخانه ای به پژوهشگران و معرفی شاهکارهای نسخه های خطی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه ها و رویدادهای فرهنگی- تاریخی را برای هفته کتاب 1401 خورشیدی اعلام کرد.

این برنامه ها به مناسبت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (با شعار ما همانیم که می خوانیم ) و هم زمان با گرامی داشت پنجاهمین سالگرد درگذشت حاج حسین آقا ملک بنیان گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می شود.

به این ترتیب موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف شده بر آستان قدس رضوی، برنامه های ویژه هفته کتاب در بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران، یک همایش، سه نشست علمی- پژوهشی، یک نمایشگاه محیطی (فیزیکی) و مجازی و چند نمایشگاه بیرونی، اهدای بسته های کتاب های چاپی، به همراه ارائه خدمات رایگان کتابخانه ای به پژوهشگران و معرفی شاهکارهای گنجینه نسخه های خطی و آثار تاریخی را دربرمی گیرد.

این برنامه ها از 21 تا 27 آبان 1401 (هفته کتاب) اجرا می شود.

همایش تجلیل از فهرست نگاری فعال و مستمر دستنویس های اسلامی در سه کتابخانه و مجموعه فرهنگی (کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی در قم، مرکز احیای میراث ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه های هفته کتاب را اعلام کرد

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه های هفته کتاب را اعلام کرد