مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-13ورزشي

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل ایران


تیم ملی انگلیس یکی از پرمهره ترین تیم های حاضر در جام جهانی است که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کند و در بازی نخست به مصاف ایران خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی انگلیس به عنوان ارزشمندترین تیم ملی فوتبال جهان و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد جام جهانی خواهد شد.

انگلیسی ها در اولین بازی خود در جام جهانی رو در روی تیم ملی ایران قرار می گیرند.

با توجه به حضور بازیکنان با کیفیت که اکثرا در لیگ برتر انگلیس و در بهترین تیم های جهان به میدان می روند، گرت ساوت گیت توانایی اجرای برنامه ها و تاکتیک های مختلف را دارد و حتی می تواند روی توانمندی های فردی تک تک بازیکنانش حساب باز کند.

در نتیجه تشخیص برنامه های انگلیس برای هر مربی و آنالیزوری کار سختی خواهد بود و تا روز مسابقه نمی توان برآیند درستی از ترکیب انگلیسی ها داشت.

با این حال نگاهی به عملکرد بازیکنان این تیم و ترکیب انگلیس در دیدارهای گذشته نشان می دهد ساوت گیت در برخی از خطوط گزینه های نهایی خود را انتخاب کرده است.

ترکیب نهایی انگلیس شامل 26 بازیکن حاضر در جام جهانی طی روزهای گذشته اعلام شد که در این گزارش نگاهی به فهرست این تیم و ترکیب احتمالی انگلیس در برابر ایران خواهیم داشت: تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس در دیدارهای قبلی خود در لیگ ملت ها با دو ترکیب مختلف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل ایران

ترکیب احتمالی انگلیس مقابل ایران