مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-13سياسي

سرمایه های موجود در سازمان عمران همدان راکد نماند


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید از راکد ماندن سرمایه های خوب موجود در سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید بادامی نجات در بازدید از سازمان عمرانی و بازآفرینی شهرداری و روند پروژه جداره سازی پیاده راه بوعلی همدان گفت: بخشی از فعالیت های عمده سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری، مرتبط با حوزه گردشگری و سرمایه گذاری است که می تواند تأثیر بسیار زیادی به ویژه در حوزه گردشگری همدان داشته باشد.

وی افزود: انتظار می رود که از سال آینده سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری همچون سال جاری به ویژه در حوزه بازآفرینی و سرمایه گذاری ورود کرده و اقدام کند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: در حوزه محور فرهنگی حد فاصل باباطاهر تا هگمتانه نیز در صورتی که شهرداری بتواند مرمت و ترمیم خانه پوستی زاده ابتدا و حمام دفنی را در انتهای محور در دست بگیرد و بقی مسیر در این محور نیز توسط سرمایه گذاران تملک شده و کار پیش می رود.

بادامی نجات خواستار توجه ویژه به جداره سازی در پیاده راه شد و ادامه داد: جداره سازی پیاده راه اکباتان، بوعلی و میدان امام (ره) باید در بودجه چهار منطقه پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های موجود در سازمان عمران همدان راکد نماند

سرمایه های موجود در سازمان عمران همدان راکد نماند