مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-13سياسي

بررسی نتایج آزمایش بتُن پل فرهنگیان همدان بر عهده شورای همتا است


رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه درباره نتایج آزمایش بتُن پل غدیر، با کسی تعارف نداریم، گفت: بررسی نتایج آزمایش بتُن پل فرهنگیان همدان بر عهده شورای همتا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری در شامگاه شنبه و در جریان آغاز به کار کمیته های تخصصی ذیل کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، با بیان اینکه نظرسنجی صورت گرفته از کمیته ها باید در شئون و اختیارات شورا ملاک عمل قرار گیرد، گفت: سیاست گذاری و نظارت بر حسن اجرای امورات قانونی از وظایف شورا است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی صورت گرفته از کمیته ها باید در شئون و اختیارات شورا ملاک عمل قرار گیرد، گفت: سیاست گذاری و نظارت بر حسن اجرای امور قانونی از وظایف شورا است.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به درخواست اهالی شهرک فرهنگیان به ویژه فاز 3 در خصوص راه های دسترسی و وضعیت پل غدیر، تصریح کرد: پس از اصلاح هندسی و ایجاد تقاطع غیرهمسطح بحث ورودی شهرک به ویژه برای اهالی فاز 3 محل دغدغه شده است.

وی در خصوص وضعیت تایید نشدن بتن ریزی های صورت گرفته پل غدیر نیز گفت: پیشنهادهایی به منظور رفع این دغدغه ارائه شده است اما تصمیم نهایی توسط شورای هماهنگی ترافیک اتخاذ خواهد شد و شهرداری و شورا تصمیم گیرنده نهایی نیستند اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نتایج آزمایش بتُن پل فرهنگیان همدان بر عهده شورای همتا است

بررسی نتایج آزمایش بتُن پل فرهنگیان همدان بر عهده شورای همتا است