مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-13اقتصادي

مؤسسه مالی مولی الموحدین پاسخگو تعطیلی کارخانه صنایع ابریشم باشد


به گفته رییس کل دادگستری گیلان مؤسسه مولی الموحدین باید نسبت به کوتاهی هایی که در بازه زمانی مشخص در خصوص افزایش تولید و به کارگیری کارگران انجام داده باید در دادسرای رشت پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان یکی از استان های مهم در حوزه صنایع ابریشم است به طوری که از پنج واحد بزرگ صنایع تبدیلی ابریشم کشور، چهار واحد آن در گیلان قرار دارد ولی در چند سال گذشته با از بین رفتن باغستان های توت و همچنین حمایت نشدن از این عرصه و بی کفایتی مسؤولان و ایراد در واگذاری ها سه واحد از این تعداد تعطیل شده است.

یکی از واحد های بزرگ تولیدی در حوزه صنایع ابریشم شرکت صنایع ابریشم گیلان در شهرستان صومعه سرا می باشد که در سال 62 با ظرفیت اسمی 104 تن در سال و اشتغال زایی 300 نفری در زمینی به مساحت 18 هکتار افتتاح شد، اما با تعطیلی آن در سال 89 ظرفیت مهمی در استان از دست رفت.

سهامدار عمده این شرکت، بانک صنعت و معدن بود که گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند (هلدینگ وابسته به بانک صنعت و معدن) در اسفند سال 82 از طریق مزایده عمومی به صورت نقد و اقساط به اسماعیل خلیل زاده کلنگستانی و شرکا واگذار شد.

پس از این واگذاری به دلایل متعدد از جمله تمایل نداشتن سهامداران جدید به فعالیت در تولید و تأمین نشدن مواد اولیه (پیله خشک)، تولید شرکت کاهش چشمگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسه مالی مولی الموحدین پاسخگو تعطیلی کارخانه صنایع ابریشم باشد

مؤسسه مالی مولی الموحدین پاسخگو تعطیلی کارخانه صنایع ابریشم باشد