مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-13سياسي

اعتبارات عمرانی کشور امسال دیر ابلاغ شد


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با ابلاغ دیرهنگام بودجه عمرانی، عملاً هشت ماه کاری امسال در بخش عمران را از دست داد.

- عادل نجف زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از بی توجهی دولت به حوزه عمران اظهار کرد: امسال دولت و سازمان برنامه وبودجه کشور، بودجه عمرانی استان ها را خیلی دیر اعلام کرد و همین الان که در اواخر هشتمین ماه سال 1401 هستیم، بودجه عمرانی کشور به تازگی به وزارت خانه ها و بدنه اجرایی دولت ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع، در واقع یک نقطه ضعف بسیار بزرگ برای دولت محسوب می شود و عملاً هشت ماه کاری امسال از دست رفته و باید برای کارهای عمرانی، منتظر سال جدید باشیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پروژه های نیمه کاره در کل کشور بیان کرد: متأسفانه کلی پروژه برجا مانده از دولت های قبل با پیشرفت 10 درصدی، 20 درصدی و حتی 70 درصدی باقی مانده است که به حال خود رها شده و مبلغ بسیار هنگفتی برای انجام این پروژه ها نیاز است.

وی افزود: با توجه به بودجه عمومی کشور و بخصوص در حوزه عمران که در سطح کشور بسیار ضعیف است، عمده بودجه کشور به بحث جاری و حقوق پرسنلی اختصاص پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی کشور امسال دیر ابلاغ شد

اعتبارات عمرانی کشور امسال دیر ابلاغ شد