مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-13بين الملل

افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا در جزایر خلیج فارس


رییس اداره هواشناسی جزیره قشم با اعلام هشدار هواشناسی دریایی - سطح زرد از افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا در جزایر خلیج فارس و غرب تنگه هرمز از (بعدازظهر یکشنبه بیست و دوم تا سه شنبه شب بیست و چهارم آبان 1401) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد کاملی دیرستانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد اظهار داشت: از بعدازظهر امروز تا سه شنبه شب با افزایش سرعت باد شمال غربی - جنوب غربی تا 40 کیلومتر بر ساعت (26 نات) و افزایش ارتفاع موج تا 150 سانتی متر (پنج پا) دریا در جزایر خلیج فارس و غرب تنگه هرمز متلاطم و مواج است.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه بیست و سوم آبانماه) افزایش سرعت باد شمال غربی در محدوده 36 کیلومتر بر ساعت(22 نات) همراه با کاهش دید افقی و افزایش ارتفاع موج تا 150 سانتی متر(پنج پا) پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: طبق پیش بینی های هواشناسی انجام شده احتمال اختلال در رفت و آمدهای دریایی شناورهای سبک، اختلال در رفت و آمد شناورهای مسافربری و کشتی های تجاری، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی وجود دارد.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: توصیه می شود در این مدت، از رفت و آمد شناورهای سبک و فعالیت تفریحی در ساعت های بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه در مناطق یادشده خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا در جزایر خلیج فارس

افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا در جزایر خلیج فارس