مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 07:532022-11-13سياسي

روایت مظلومیت فهمیده امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، هشت سال دفاع مقدس پر از روایت ایثارگری و ازخودگذشتگی فهمیده هایی که در آن سن کم در راه حفظ انقلاب شهید شدند، آری آنان برای حفظ اصل نظام رفتند و ادامه راه آنان این است که از انقلاب و مرز و بوم دفاع کنیم.

چنانچه فهمیده، دیروز حسینی شد و ماند تا چراغ امروز و فردای ما باشد، ایران ما فهمیده هایی را می خواهد که بهترین تصمیم را در سخت ترین شرایط بگیرد، همانند موسی عنایتی جوان قائم شهری که روایت ایثارگری ها و خدماتش چه در جبهه کرونا و در جبهه اغتشاش در نوع خود شنیدنی است.

این روایت فهمیده های نسل امروزی است که برای دفاع از آسایش و امنیت مردم، دریغی از جان ندارند، روایت ایثار و شجاعت جوان قائم شهری به نام موسی عنایتی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده است.

*بسیجی هایی که باهم برادرند هم پایگاه های موسی می گویند؛ او یک بسیجی و نیروی عضو پایگاه نبود بلکه او یک برادر در کنار تک تک بچه هایی بود که با وی خاطره دارند و در کنارش بزرگ شدند و با همدیگر فعالیت می کردند.

چنان عشق و علاقه ای به کار کردن در فضای پایگاه داشت که همه را مبهوت خود می کرد، فقط می خواست به مردم خدمت کند و در کنار مردم باشد و برای مردم کار کند به همین دلیل مسؤولیتی که دوست داشت را گرفت و به عنوان مسؤول سازندگی پایگاه انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مظلومیت فهمیده امروز

روایت مظلومیت فهمیده امروز