مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-13اقتصادي

ظرفیت های شمال استان بوشهر برای سرمایه گذاری/ موانع رفع می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های شمال استان برای حضور سرمایه گذاران گفت: رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری در استان با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین صبح یکشنبه در نشست سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی دیلم اظهار داشت: توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در شمال استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: آماده هر گونه همکاری برای رفع موانع سرمایه گذاری در این منطقه از استان هستیم و تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران این منطقه در نظر می گیریم.

باستین با اشاره به معافیت مالیاتی تبصره 6 بودجه 1401 مالیات بر صادرات محصولات پتروشیمی که مناطقی مثل بنادر چابهار و جاسک از این قانون مستثنی هستند افزود: تمام تلاش خود را می کنیم که استان بوشهر نیز به لحاظ محرومیت از این قانون مستثنی شود.

وی در خصوص تخلیه و بارگیری تجهیزات پالایشگاهی و محصولات پتروشیمی افزود: اسکله بوشهر در حال حاضر ظرفیت پذیرش کشتی های 30 هزار تنی را دارد که تا 50 هزار تن نیز قابل افزایش است و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد ضمن اینکه اسکله بندر امام حسن نیز در مجاورت منطقه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شمال استان بوشهر برای سرمایه گذاری/ موانع رفع می شود

ظرفیت های شمال استان بوشهر برای سرمایه گذاری/ موانع رفع می شود