مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-12سياسي

راه اندازی سامانه 139 جهت گزارش تخلفات حوزه منابع طبیعی در ایلام


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از راه اندازی سامانه 139 تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع خبر داد و گفت: حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی از وظایف اصلی و ذاتی این سازمان است.

- ابراهیم پیرزادیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از راه اندازی سامانه 139 تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع خبر داد و گفت: حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی از وظایف اصلی و ذاتی این سازمان است.

وی با اشاره به این که این سامانه برای دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخلفات حوزه منابع طبیعی در استان راه اندازی شده افزود: حفاظت و حمایت این اداره کل بر اساس قانون بر عهده یگان حفاظت گذاشته شده که بر همین اساس ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در زمزه ضابطان خاص قضایی محسوب شده و به عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضایی به شمار می آیند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: علاوه بر شماره تلفن 1504 راه اندازی این سامانه در کمک به حفظ و حراست از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب عرصه ها، قطع درختان، شخم و شیار و کاهش قاچاق چوب و زغال اهمیت ویژه دارد.

پیرزادیان در پایان گفت: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش های مردمی هم در استان و هم در مرکز قابل نظارت و پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه 139 جهت گزارش تخلفات حوزه منابع طبیعی در ایلام

راه اندازی سامانه 139 جهت گزارش تخلفات حوزه منابع طبیعی در ایلام