مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-12حوادث

بازداشت 3 مامورنما در جنوب تهران/ مردم کارت شناسایی ماموران را مشاهده کنند


درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه سه نفر با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در پوشش مامور اقدام به اخاذی از مردم کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

- درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه سه نفر با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در پوشش مامور اقدام به اخاذی از مردم کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

   فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری سه مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروی مسلح اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده بودند، خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه سه نفر با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در پوشش مامور اقدام به اخاذی از مردم کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

     وی با اشاره به تحقیقات ماموران در این پرونده اظهارکرد: ماموران کلانتری شهرری با رصد میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرائم نقاط جرم خیز را تحت پوشش و نظارت قرار دادند تا اینکه شب گذشته سوژه های مورد نظر را با خودروی مذکور در محدوده شهرری مشاهده کردند، این افراد به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند که در همین راستا عملیات تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و این افراد آغاز شد و دقایقی بعد طی یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 مامورنما در جنوب تهران/ مردم کارت شناسایی ماموران را مشاهده کنند

بازداشت 3 مامورنما در جنوب تهران/ مردم کارت شناسایی ماموران را مشاهده کنند