مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-12بين الملل

روسیه: یک بالگرد و 6 پهپاد اوکراینی امروز سرنگون شدند


سخنگوی وزارت دفاع روسیه در رابطه با آخرین تحولات عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین گفت: یک بالگرد و 6 پهپاد اوکراینی امروز سرنگون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در رابطه با آخرین تحولات عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین گفت: طی عملیات هوانیروز، موشکی و توپخانه عملیاتی- تاکتیکی و ارتش، 4 پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین و همچنین 58 واحد توپخانه در مواضع تیراندازی، پیاده نظام و تجهیزات نظامی دشمن را در 236 منطقه در یک روز مورد اصابت قرار گرفتند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این باره ادامه داد: همچنین، 2 رادار ضد هوایی AN /TPQ-50 و AN /TPQ-36 ساخت آمریکا در قلمرو دونتسک منهدم شدند.

یک انبار مهمات تیپ 44 توپخانه ای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه زاپوروژیا و همچنین یک انبار سلاح و تجهیزات نظامی در منطقه خارکیف منهدم شد.

ایگور کوناشنکوف اضافه کرد: در جریان نبرد سامانه پدافندی در منطقه خارکیف، سامانه پدافند توپخانه ای M777 ساخت آمریکا نیز منهدم شد.

جنگنده نیروی هوافضای روسیه یک فروند بالگرد Mi-8 نیروی هوایی اوکراین را سرنگون کرد و 6 هواپیمای بدون سرنشین هم در یک روز توسط سامانه های پدافند هوایی سرنگون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: یک بالگرد و 6 پهپاد اوکراینی امروز سرنگون شدند

روسیه: یک بالگرد و 6 پهپاد اوکراینی امروز سرنگون شدند