مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:022022-11-12سياسي

راه اندازی سامانه بیمه امدادگران در هفته آینده


معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و معاون عملیات سازمان امداد و نجات از راه اندازی سامانه بیمه امدادگران در هفته آینده خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی سرابی آسیابر با تاکید بر این که اقدامات لازم برای بیمه امدادگران و نجاتگران حسب دستور رییس جمعیت هلال احمر انجام شده، گفت: بیمه امدادگران از ابتدای مهرماه 1401 محاسبه و از هفته آینده اعمال خواهد شد.

دکتر کولیوند همواره بر پوشش بیمه ای امدادگران تاکید داشته و به دستور وی تمامی ظرفیت ها برای تسریع در امر بیمه امدادگران و نجاتگران مداوم حداقل 7 شیفت در ماه در پایگاه های ثابت حضور داشته باشند و در هر ماه که این اتفاق صورت نگیرد و یا تعداد شیفت های کم تری را در پایگاه حاضر باشند بیمه در آن ماه به آن ها تعلق نخواهد گرفت یا به تناسب از بیمه آن ها کم خواهد شد.

سرابی آسیابر ادامه داد: هلال احمر تمام ظرفیت منابع انسانی خود را معطوف کرد تا پوشش بیمه امدادگران و نجاتگران هر چه سریع تر محقق شود و بر همین اساس رویه ای که حداقل به 3 ماه زمان نیاز داشت، در مدت زمانی کم تر و در حدود 2 ماه به نتیجه رسید و از هفته آینده امدادگران و نجاتگران قادر خواهند بود تا سوابق بیمه خود را در سامانه مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه بیمه امدادگران در هفته آینده

راه اندازی سامانه بیمه امدادگران در هفته آینده