مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-12سياسي

36درصد پرونده های شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد منجر به سازش شد


رییس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 36 درصد پرونده های قابل مصالحه و سازش در شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد منجر به سازش شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 36 درصد پرونده های قابل مصالحه و سازش در شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد منجر به سازش شدند.

حجت الاسلام سید محمد ابراهیم ساجدی روز شنبه 21 آبان 1401 در نشست خبری با خبرنگاران افزود:بعضی خانواده ها به خاطر نداشتن تمکن مالی و پرداخت مهریه، در زندان هستند و اختلافات روز به روز بیشتر می شود که در شوراهای حل اختلاف به دنبال رفع اختلافات به صورت ریشه ای هستیم.

وی اظهار کرد: 22هزار و 672 پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون به شورای حل اختلاف وارد شده که از این تعداد 22 هزار و 392 پرونده مختومه شده است.

معاون قضایی رییس کل و رییس توسعه حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموع پرونده های مختومه شده، 15 هزار و 138 فقره پرونده قابل مصالحه و سازش بودند که 5459 فقره پرونده معادل 36 درصد منجر به سازش شده است.

ساجدی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار پرونده قصاص با مساعدت صلح یاران و شورایاری های استان منجر به بخشش شد که از این تعداد سه مورد قتل نفس و یک مورد قطع عضو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36درصد پرونده های شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد منجر به سازش شد

36درصد پرونده های شورای حل اختلاف کهگیلویه و بویراحمد منجر به سازش شد