مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-12اجتماعي

آمادگی نیروهای راهداری کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی نیروهای راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز کرمی بعد از ظهر شنبه در نخستین جلسه قرارگاه راهداری زمستانی استان کرمانشاه اظهار کرد: با همه امکانات، ناوگان ماشین آلات و راهداران آماده خدمت رسانی به هموطنان در فصل سرما هستیم.

وی درباره آغاز عملیات راهداری زمستانی، افزود: برای آماده سازی نیروهای راهدار در طرح راهداری زمستانی از مرداد امسال تأمین و خرید وسایل مورد نیاز شامل برخی تجهیزات و همچنین نمک، شن و به روزسازی تجهیزات راهداری را آغاز کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی برنامه ریزی برای بالا بردن آمادگی اکیپ های راهداری در قبل، حین و بعد از بحران ارتقا یافته و ساز و کارهای لازم برای تسریع در امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق بحران زده تعریف شده است.

کرمی بیان کرد: پیش بینی ها حاکی از این است که امسال بارش های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم و از این رو به دلیل شروع زود هنگام بارش ها قرارگاه زمستانی تشکیل شده است و تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروهای راهداری کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم

آمادگی نیروهای راهداری کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم