مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-12اقتصادي

اتمام پروژه های نهاد کتابخانه ها نیازمند 40 میلیارد اعتبار است


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 20 پروژه فعال در حوزه کتابخانه ها در استان وجود دارد که اتمام آن ها که نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حاجی، ظهر شنبه در نشست خبری پیرامون برنامه های هفته کتاب خراسان جنوبی با بیان اینکه 21 روستای خراسان جنوبی دارای کتابخانه است، اظهار کرد: در خراسان جنوبی 84 باب کتابخانه داریم که 11 کتابخانه مشارکتی است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 100 هزار نسخه کتاب در مخازن کتابخانه های استان موجود است، اظهار کرد: خراسان جنوبی رتبه دوم از نظر عضویت در کتابخانه ها را در سطح کشور دارد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه رقم اعتبارات در نظر گرفته شده برای کتابخانه های استان به 11 میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: همچنین در سال جاری 12 میلیارد و 770 میلیون تومان اعتبار برای پروژه های مربوط به نهاد کتابخانه های استان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 پروژه فعال در حوزه کتابخانه ها در استان وجود دارد که اتمام آن ها که نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: از این میزان اعتبار، 15 میلیارد تومان برای کتابخانه مرکزی قاین و 25 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای 19 پروژه استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نهاد کتابخانه ها نیازمند 40 میلیارد اعتبار است

اتمام پروژه های نهاد کتابخانه ها نیازمند 40 میلیارد اعتبار است