مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-12اقتصادي

تصمیم جدی دولت سیزدهم برای احیای واحدهای تولیدی راکد


بیرجند_ معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم تصمیم جدی برای احیای واحدهای راکد دارد و در سال جاری 189 واحد تولیدی راکد خراسان جنوبی احیا و به چرخه تولید برگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن کوشش تبار صبح شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خراسان جنوبی استانداری و تیم این مجموعه به خوبی توانسته تعداد زیادی از واحدها راکد استان را احیا کند و فرصت های شغلی از دست رفته را باز گرداند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 180 واحد تولیدی استان احیا شده و به چرخه تولید برگشته است، افزود: سال گذشته 41 واحد تولیدی در این استان احیا شد، اظهار کرد: امسال از محل بند ب تبصره 16 و بند الف تبصره 18 تسهیلات خوبی برای احیا واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.

کوشش تبار بیان داشت: از محل بند ب تبصره 16 مبلغ 285 هزار میلیارد تومان و از محل تبصره 18 برای خراسان جنوبی 2 هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: هدف از پرداخت این اعتبارات، احیا و بازگشت واحدهای راکد و نیمه فعال اقتصادی و تملیکی و سایر به چرخه تولید است که امیدواریم تا پایان سال شاهد احیای واحدهای زیادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدی دولت سیزدهم برای احیای واحدهای تولیدی راکد

تصمیم جدی دولت سیزدهم برای احیای واحدهای تولیدی راکد