مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-12دانش

مهارت ها برای آزمون های فناورانه آزمایشگاهی ارتقا می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارتقای توانمندی ها، مهارت ها و تخصص ها در حوزه آزمایشگاهی و تحقیقاتی، یکی از ضرورت هایی است که به ارتقای نتایج آزمایشگاهی، - با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری کارگاه های آموزشی و نوآورانه در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارتقای توانمندی ها، مهارت ها و تخصص ها در حوزه آزمایشگاهی و تحقیقاتی، یکی از ضرورت هایی است که به ارتقای نتایج آزمایشگاهی، افزایش دقت نتایج آزمون ها، ارتقای کیفیت پژوهش ها و خدمات و در نهایت حضور تولیدات رقابت پذیر و کیفی دانش بنیان در بازار های داخلی و بین المللی می شود.

بر همین اساس، آزمایشگاه ها و مجموعه های تحقیقاتی با هدف ارتقای دانش و تخصص کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان به حوزه آزمایشگاهی، دوره ها و کارگاه های آموزشی را به صورت دوره ای برگزار می کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز از برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه ها و نشست های تخصصی مراکز عضو، با رویکرد هم افزایی، انتقال تجربیات و ارتقای مهارت و تخصص افراد، حمایت می کند.

بر همین اساس و همزمان با گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری، با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت ها برای آزمون های فناورانه آزمایشگاهی ارتقا می یابد

مهارت ها برای آزمون های فناورانه آزمایشگاهی ارتقا می یابد