مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-12سياسي

صدور سند تک برگ برای مسجد جمکران


سند مالکیت تک برگ مقدس جمکران توسط رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل تولیت این مسجد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، مراسم اهداء سند مالکیت تک برگ مسجد جمکران با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حیدر فتاحی قائم مقام سازمان ثبت و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در این مراسم با تقدیر از رییس و قائم مقام سازمان ثبت و تلاش های مؤثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم در انجام این کار ارزشمند گفت: برخی اعمال نیک جاودانه می شوند و خدمت به خانه خدا عمل نیکی است که ثواب آن تا قیامت به افراد خواهد رسید و خداوند آنان را در ثواب عبادات و اعمالی که مردم در آن انجام می دهند شریک خواهد کرد.

بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند صدور سند تک برگ مسجد جمکران گفت: در ابتدا سند مالکیت تک برگ خود مسجد که دارای سند و پلاک ثبتی مجزا به مساحت 62 هزار و 276 هزار متر مربع بود صادر شد.

وی افزود: در خصوص سند مالکیت محوطه مسجد که قسمت های مشاعی از 22 پلاک ثبتی بود، در ابتدا نقشه 22 پلاک ثبتی تهیه شد و سپس تصرفات محوطه مسجد به مساحت 290 هزار و 12 متر مربع برداشت شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگ برای مسجد جمکران

صدور سند تک برگ برای مسجد جمکران