مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-12اقتصادي

اجرای طرح های فناورانه کوچک مقیاس، گامی در مسیر توسعه اقتصادی خراسان شمالی


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: اجرای طرح های فناورانه کوچک مقیاس، گامی در مسیر توسعه اقتصادی استان است.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: اجرای طرح های فناورانه کوچک مقیاس، گامی در مسیر توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر فخر موحدی 21 آبان ماه در کارگروه اقتصاد و اشتغال استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بهره مندی از فناوری های کوچک مقیاس و اجرای این طرح ها زمینه ساز برای حرکت های جامع تر در مسیر توسعه اقتصادی استان خواهد شد، اظهار کرد: طرح های انتقال فناوری های کوچک مقیاس با سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این نوع طرح های فوق توجیه اقتصادی دارند، می توان تفاهم نامه ای بین معاونت علمی رییس جمهور و جهاد کشاورزی استان منعقد شود تا این طرح ها با سرعت بیشتری در استان عملیاتی شود.

فخر موحدی گسترش این طرح ها در نقاط محروم را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی متولی در شهرستان ها برای اجرای این طرح ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های فناورانه کوچک مقیاس، گامی در مسیر توسعه اقتصادی خراسان شمالی

اجرای طرح های فناورانه کوچک مقیاس، گامی در مسیر توسعه اقتصادی خراسان شمالی