مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-12اقتصادي

پروژه های نهضت ملی مسکن سهم مهمی در بخش اشتغال استان زنجان دارند


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در استان سهم بزرگی از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصغر اسماعیلی روز شنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، با بیان اینکه برنامه اداره کل و شهرسازی استان زنجان بر این است که هر دو هفته یک بار بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن انجام شود، گفت: این بازدیدها باعث می شود از نزدیک در جریان جزییات و موانع پروژه ها قرار گرفته و بررسی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا موانع و مشکلات سر راه پروژه های نهضت ملی مسکن در جلسه ای که با حضور پیمان کاران و مشاوران پروژه ها برگزار می شود، مطرح شده و می توانیم قدم های خوبی را برای روند سریع پروژه های مسکن برداریم.

اسماعیلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مهندسان مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است، تاکید کرد: باید از این ظرفیت در استان به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بازوهای اجرایی اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان همین نیروی انسانی پروژه ها هستند، ادامه داد: ما به داشتن چنین نیروهای متخصص و توانمندی نیاز داریم و با تمام توان از آنها حمایت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن سهم مهمی در بخش اشتغال استان زنجان دارند

پروژه های نهضت ملی مسکن سهم مهمی در بخش اشتغال استان زنجان دارند