مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-12پزشكي

دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی


به همت دپارتمان دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی (مقدماتی) ویژه دندانپزشکان عمومی و دانشجویان دندانپزشکی برگزار می شود.

- به همت دپارتمان دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی (مقدماتی) ویژه دندانپزشکان عمومی و دانشجویان دندانپزشکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف ارتقا و به روزرسانی مهارت های دندان پزشکان، دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی (مقدماتی) با پذیرش فراگیر از سراسر کشور و با تدریس اساتید مجرب و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدت 175 ساعت آموزش تئوری و عملی در تاریخ یک دی ماه 1401 برگزار می شود.

به دانش پذیران پس از گذراندن این دوره آموزشی، گواهی معتبر و قابل ترجمه از سوی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، علاقه مندان برای کسب اطلاعات می توانند با شماره های 9- 22439865 (داخلی 3) و 09302219211 (خانم متقی) در طول ساعات اداری تماس گرفته یا به نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی

دوره آموزشی جامع ایمپلنت های دندانی