مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-12اقتصادي

نگاهی به دانش بنیان های صنعت بیمه


باور اشتباهی که در صنعت بیمه وجود دارد اینکه اینشورتک، دانش بنیان و استارتاپ را فروش آنلاین بیمه می دانند در حالی که فروش آنلاین بیمه شاید یک در هزار آن چیزی است که در دنیا در مورد اینشورتک ها استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون به نقل از نشریه بیمه داری نوین، داشتن درک درست از عبارت دانش بنیان و میدانی مغناطیسی که می سازد یک ضرورت محسوب می شود.

در دوره ای قرار داریم که باید مفهوم اکوسیستم را با دقت بازتعریف کنیم و متناسب با صنعتی که در آن کسب و کار می کنیم یک مدل مفهومی ترسیم کنیم.

مدلی که رکن اصلی آن نوآوری باز باشد.

فقدان درک مشترک و بعضا واقعی در خصوص تحول دیجیتال و واژه نامه زیست بوم نوآوری در صنعت بیمه این روزها بسیار مناقشه آفریده است.

آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع/ آتش آن است که در خرمن پروانه زدند و حدیث نوآوری دقیقا مصداق همین بین از حافظ شیراز است.

در این میزگرد، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در پرداخت به مباحث زیرساخت های فکری، حقوقی و فناوری وضعیت کنونی مطرح کرد: حدود 20 الی 25 سال پیش که دوربین های عکاسی دیجیتال وارد بازار شدند به آنها دوربین دیجیتال می گفتیم در واقع دو نوع دوربین در بازار موجود بود یکی دوربین معمولی و یکی هم دوربین دیجیتال، امروز بعد از گذشت 25 سال از آن زمان دیگر دوربین مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به دانش بنیان های صنعت بیمه

نگاهی به دانش بنیان های صنعت بیمه