مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-12سياسي

برای حفظ شهر در برابر سیل معطل دیگر دستگاه ها نمی مانیم


شهردار یزد با بیان این که سیل مهم ترین بحران شهری مانند یزد است ولی خیلی از دستگاه ها وظیفه خود را در رابطه با مهار سیل و پیشگیری از این بحران انجام نمی دهند، - گفت: شهرداری این تعلل را جایز نمی داند لذا فراتر از مسئولیتهای خود به ساخت سیل بندهای احتیاطی برای شهر پرداخته است.

ابوالقاسم محی الدینی در جریان بازدید اهالی رسانه از طرح های بحران شهرداری و سیل بندهای شهر یزد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: هر چند ساخت سیل بند و آزاد کردن بستر مسیل شهر و نیز ایجاد بندهای خاکی در محل منشأ شکل گیری سیلاب در بالادست شهر وظیفه سایر دستگاه هاست ولی تعلل آنها در این رابطه را جایز ندانسته و در این حوزه ورود کرده ایم.

وی با اشاره به اختصاص شش میلیارد تومان تنها برای ایجاد سیل بندهای احتیاطی در بالادست پارک کوهستان و پارک علم و فناوری در جوار جاده کنارگذر یزد، تصریح کرد: سیل بند بالادست پارک کوهستان در کنار جاده تفت به یزد به طول 550 متر با عرض پاشنه 10 متر و تاج 5 متر و ارتفاع متوسط 3 متر با ایجاد گورابی قبل از آن دارای ظرفیت نگهداری 150 هزار مترمکعب سیلاب را دارد.

شهردار در مورد سیل بند بالا دست پارک علم و فناوری نیز گفت: با توجه به پر شدن مخزن قبلی سیل بند شماره 4 طی سالیان گذشته با تخلیه نخاله های ساختمانی، در سال 98 سیل بند احتیاطی دیگری در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حفظ شهر در برابر سیل معطل دیگر دستگاه ها نمی مانیم

برای حفظ شهر در برابر سیل معطل دیگر دستگاه ها نمی مانیم