مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-12ورزشي

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.

- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال نشسته ایران در قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: بازیکنان والیبال نشسته بالاتر از انتظار در قهرمانی جهان بوسنی ظاهر شدند و توانستند تمام بازیها را با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسانند، اگرچه بازیکنان ما در جایی رقابت کردند که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود، اما با تمام توان جنگیدند و خیلی راحت شرایط سخت را تحمل کردند تا برای هشتمین بار قهرمان جهان شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار ارائه چنین بازیهایی از تیم داشتید، گفت: از همه بازیکنان انتظار داشتیم که بهترین بازی خود را ارائه دهند که البته بسیار عالی کار کردند و جای هیچ گونه انتقادی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان همچنین در خصوص انتخاب 3 نفر از ملی پوشان ایران در جمع برترین های جهان، افزود: درست است از سوی فدراسیون جهانی مرتضی مهرزاد، صادق بیگدلی و رمضان صالحی در جمع برتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: داور، تماشاگر و زمین به نفع بوسنی بود